نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 13:55

لزوم تقویت پوشش تلفن و ارائه اینترنت باکیفیت در همه نقاط دشتستان

بوشهر- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت پوشش تلفن و ارائه اینترنت باکیفیت در همه نقاط این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح جمعه در آئین افتتاح پروژه‌های ارتباطی در روستای شول دشتستان اظهار داشت: همه مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم پای کار باشند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات روستای شول تاکید کرد: این روستا از محروم‌ترین روستاهای ما در دشتستان است که باید به صورت ویژه‌تر برای رفع مشکلات آن تلاش شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور ارزشمند و متعدد گروه‌های جهادی در روستای شول گفت: امیدواریم شاهد رفع مسائل روستا از جمله مشکل آب مردم باشیم.

رضایی با اشاره به افزایش نیازهای استان به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی با مجازی شدن کلاس‌های درس به خاطر کرونا تصریح کرد: در یک بازه زمانی کوتاه و به وجود کمبود اعتبارات و محدودیت‌ها شاهد اقدامات بزرگی در سطح استان بودیم.

وی با اشاره به اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان به غیر از روستای ارغون تاکید کرد: در تلاش هستیم که مساعدتی برای اتصال این روستا به شبکه و اینترنت فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: امید داریم با همراهی دولت و مجلس چالش بزرگ مخابرات را حل کنیم و بتوانیم مطالبه‌گری بیشتری از مخابرات داشته باشیم و مردم ما با بالاترین کیفیت ارتباطات را داشته باشند.

وی رفع مشکلات کارکنان مخابرات را خواستار شد و ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک پوشش تلفن و اینترنت باکیفیت و تلفن ثابت در سطح شهرستان تقویت شده و مشکلی در این زمینه شاهد نباشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031380

مهمترین اخبار ایران و جهان: