نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 22:59

دعوت نمایندگان خبرگان رهبری از مردم خراسان رضوی برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن یادآور حیات دوباره ملت ایران و سالروز ولادت آزادی، خودباوری و پیروزی اراده ملت مظلوم ایران اسلامی بر استبداد و استکبار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نمایندگان مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: "بی تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره‌ای مردم به رهبری بی بدیل، ولی فقیه حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است که آرمان‌های بلند اندیشه‌ اسلام ناب محمدی (ص) را به حوائج پست مادی، و جهاد و استقامت در مسیر حق را، بر عافیت طلبی قرین ذلت، ترجیح دادند. درود و سلام می فرستیم به ارواح پاک شهدا و امام شهدا که نعمت بزرگ استقلال، آزادی، اتحاد و خودباوری را در ما نهادینه کردند.

اکنون که دشمن زبون با طراحی و مهندسی جنگ نوین یعنی جنگ شناختی به دنبال تفرقه و ایجاد گسل بین ملت بزرگ ایران است ضرورت دارد ما مردم خراسان رضوی مانند همیشه به پاس حرمت خون شهدا و احترام به روح بلند امام خمینی و به تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و برای عزت و سربلندی ایران اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، کشورمان را از هر نوع تهدید و گزندی مصون بداریم.

بدیهی است حضور یکپارچه و متحد و پرشکوه شما مردم عزیز خراسان رضوی در کنار مردم سایر استان‌ها، حماسه‌ای بی بدیل خواهد آفرید که، چون سیل خروشان تمام دسیسه‌های دشمن را نابود خواهد کرد و ایران اسلامی در سایه این اتحاد و همبستگی و به همت جوانان مومن، متخصص و پر تلاش خود، و به رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای گام دوم انقلاب را برای رسیدن به آرمانهایش استوار‌تر از قبل، برخواهد داشت.

نمایندگان مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری 
-آیت الله سید احمد علم الهدی 
- آیت الله حسن عالمی 
- آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی 
- آیت الله سید مجتبی حسینی خراسانی 
- آیت الله سید محمد رضا مدرسی یزدی 
- آیت الله محمد هادی عبد خدایی"

پایان پیام/ 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030680

مهمترین اخبار ایران و جهان: