نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 00:07

مردم وحدت ملی را در ۲۲ بهمن به رخ عالم می‌کشند

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت:در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود همه اختلاف سلیقه‌ها وحدت خود را نشان خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در ششمین نشست مجامع دفتر نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: یکی از بهترین مجموعه‌ها که نظام مسائل استان را بشناسند در مباحث مختلف اقتصادی، فرهنگی این مجامع هستند.

وی با بیان اینکه گاهی دغدغه‌های فرهنگی این مجامع از من بیشتر است افزود: انقلابی ماندن بسیار مهمتر است چنان که در برخی از روایت پیامبر گرامی اسلام مامور به استقامت است و توصیه به استقامت امت هم در واقع همان انقلابی ماندن است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه انقلابی ماندن نیاز به معرفت و شناخت مبانی انقلاب دارد گفت: به همین منظور باید مبانی دینی و اسلامی را به درستی بشناسیم تا با عملکرد برخی از مسئولان سست نشویم و دچار اشتباه در تحلیل!.

وی با بیان اینکه معرفت زیربنای این استقامت است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مبانی دارد که باید آن مبانی را شناخت و بر اساس آن پیش رفت که یکی از این مبانی شناخت دشمن است؛ ممکن است گمان کنیم که این شناخت آسان است. اما مهمتر از ِ آن معبر ورودی دشمن و ابزار شناخت آن است.

شعبانی با تأکید بر اینکه امروز ابزار سلطه پیچیده‌تر شده و  انسان بدون آنکه بداند تحت سلطه دشمن‌هاست به عبارت دیگر معبرهای دشمن پیچیده شده و شناخت دشمن حساسیت پیدا کرده است گفت: مردم ما هوشیار هستند و دشمن‌شناس، بنابراین در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود اختلاف سلایق وحدت خود را نشان خواهیم داد.

پایان پیام/ 89040/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1028636

مهمترین اخبار ایران و جهان: