نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 20:33

انتقاد امام جمعه کیش از بلاتکلیفی سازمان منطقه آزاد پس از دو ماه

امام جمعه کیش از عدم معرفی مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش پس از گذشت دو ماه انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش از عدم معرفی مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش پس از گذشت دو ماه انتقاد کرد و عنوان داشت: اداره این سازمان مهم با سرپرستی سبب بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه مجلس، دولت و قوه قضاییه به اصل اهداف تشکیل شده مناطق آزاد توجه ویژه داشته باشند، عنوان داشت: منطقه آزاد کیش که هم اکنون به صورت سرپرستی اداره می شود بسیاری از برنامه ها و طرح های آن بلا تکلیف مانده است.

حجت الاسلام بی نیاز همچنین عنوان کرد: باید برخی از افراد از سهم خواهی در این منطقه دست برداشته و مدیرعامل این سازمان را در ایام منتهی به عید مشخص کنند یا به منظور رفع امور، اختیارات مدیرعامل را به سرپرست منطقه آزاد اعطا کنند.

وی همچنین از رییس جمهور و نهادهای نظارتی خواست که به مساله بلا تکلیفی سازمان منطقه آزاد کیش ورود پیدا کرده و مانع از هدر رفت انرژی، زمان و منابع در این سازمان شوند.

بر مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تجاری کشور واجب است تا بلاتکلیفی مدیران کنونی مناطق آزاد مختلف کشور را رفع کرده و اگر مصمم به استفاده از مدیران فعلی است، از شایعات کاسته و تکلیف آنها را روشن کند و اگر بنا به تغییر است، سریعتر جلوی شایعات مختلف درباره مدیریت جدید مناطق آزاد گرفته و انتصابات جدید تا پیش از نوروز رقم خورد.

حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در 7 دی ماه در حکمی سعید پورزادی را به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070480

مهمترین اخبار ایران و جهان: