نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 20:02

فشارهای اقتصادی جامعه خللی در اراده ایثارگران وارد نمی‌کند

اردبیل-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان اردبیل گفت:فشارهای اقتصادی و معیشتی موجود جامعه کوچک‌ترین خللی در اراده خانواده‌های ایثارگران و جانبازان وارد نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیداحمد سعادتی بعد از ظهر شنبه در آئین گرامیداشت روز جانباز و ولاد حضرت ابوالفضل (ع) اظهار کرد: جامعه ایثارگران ما با تاسی به جانباز سرافراز کربلا غیرتمندانه در مسیر دفاع از انقلاب و نظام ایستاده اند و گذر زمان اندک خللی در اراده راستین این افراد وارد نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات معیشتی جانبازان و اشتغال فرزندان آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی و ایران همواره مدیون ایثارگری‌های این قشر است و نباید اجازه دهیم کمترین ضعف و کاستی در زندگی آنان وجود داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل شهدا و جانبازان را خار چشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: هرگونه کوتاهی در حق این ایثارگران سبب می‌شود تا نتوانیم دین خود را در مقابل این جانفشانی ها ادا کنیم.

سعادتی با اشاره به جایگاه رفیع شهادت و جانبازی در اسلام گفت: ولایت پذیری نمونه بارز شخصیت حضرت عباس (ع) است که امروز این شخصیت والای انسانی در جانبازان هشت سال دفاع مقدس کشور تجلی یافته است.

وی بیان کرد: جانبازان ولی نعمتان ملت و بزرگترین رهروان شهدا هستند و حتی یک لحظه غفلت و فراموشی از آنها ما را از ادای دین به این فرزندان نظام غافل خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با بیان اینکه جانبازان فاتحان قله‌های ایمان، ایثار و از خودگذشتگی هستند و فشارهای روحی زیادی را متحمل شده اند، ادامه داد: فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم و تورم و کمبود امکانات کوچک‌ترین خللی در اراده جانبازان وارد نکرده و با این حال حل مشکل معیشتی جانبازان و اشتغال خانواده‌های این عزیزان باید مورد توجه مسئولان واقع شود.

سعادتی با تبریک و گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز به جانبازان گفت: عزت، اقتدار، عظمت و سربلندی ملت و نظام اسلامی ایران حاصل تلاش و جانفشانی شهدای گرانقدر و جانبازان پرافتخار کشور بوده و ملت ایران همواره به جانبازان و ایثارگران خود می‌بالد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1057036

مهمترین اخبار ایران و جهان: