نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 12:54

دستگیری ۱۰ معتاد متجاهر در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۱۰ معتاد متجاهر توسط مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد ساکی با اعلام این خبر افزود: مأمورین این یگان در راستای جمع آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی مؤثر و اعزام گشت‌های هدفمند در پاتوق‌ها و مکان‌های حضور معتادان متجاهر و بلامکان مرحله دیگری از اجرای این طرح را به مرحله اجرا در آوردند.

این مقام مسئول افزود: در همین راستا ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی، تعداد ۱۰ نفر معتاد کارتن خواب توسط مأمورین دستگیر و تحویل مرکز نگهداری معتادین ماده ۱۶ در شهرستان نهاوند شدند.

وی ادامه داد، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان از جمله مطالبات مهم شهروندان و فرماندهی انتظامی است و پلیس با همکاری دستگاه قضائی این طیف افراد سرگردان را که اکثر جرایم خرد به سبب وجود آنها رقم می‌خورد را جمع آوری و به مراجع قانونی تحویل خواهد داد.

فرمانده انتظامی ملایر در خاتمه با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم که عوارض ناخوشایند و مرگبار مواد مخدر نه تنها سبب نابودی و تباهی انسان می‌شود بلکه خانواده و به دنبال آن جامعه را نابود می‌سازد، تصریح کرد: ارتباط مصرف مواد و رفتارهای اعتیاد آمیز با سایر انحرافات مانند خشونت خانگی، کودک آزاری، افزایش آمار طلاق و شیوع بیماری‌های واگیردار مانند ایدز و هپاتیت، بر دامنه آسیب زایی آن می‌افزاید و لزوم توجه ویژه به مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز را دو چندان کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097480

مهمترین اخبار ایران و جهان: