نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 15:25

روزانه بیش از یک مدال ورزشی در مازندران کسب می شود

بهشهر- مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت مازندران در حوزه ورزش گفت: روزانه بیش از یک مدال ورزشی در استان کسب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی لقمان پور بعدازظهر جمعه در جلسه شورای اداری ورزش مازندران با بیان این مازندران استان ویژه برای وزارت ورزش است، خواستار استفاده از ظرفیت بسیج در بحث ورزش شد و گفت: توقع ما این است که حتماً سراغ بسیج و تربیت بدنی در شهرستان‌ها بروید و از بسیج کمک بگیرید.

وی افزود: در طول این سال‌ها، بسیج ورزشکاران نقش تأثیرگذاری در پیشرفت ورزش استان داشته است زیرا بسیج ورزشکاران، ضمن کمک، خدمات هم می‌تواند به ورزش بدهد.

لقمانپور با اشاره به اینکه، همراهی و همدلی باید بیشتر شود، افزود: نقطه قوت استان مازندران این است که بهترین پتانسیل نیروی انسانی را در سطح کشور دارد. در حال حاضر خیلی از چهره‌ها در پست‌های حساس مملکت، مازندرانی هستند.

وی به استفاده از نیروی‌های مازندرانی در کشور گفت و بیان کرد: این فعل خواستن در استان مازندران دیده نشده وگرنه دوستانی که توان فعالیت و مدیریت دارند می‌توان از آنها در استان‌های دیگر و حتی کشور استفاده شود.

لقمانپور باری دیگر با بیان اینکه، همه باید برای پیشرفت ورزش پای کار باشید، افزود: باید تقدیر کنیم از مدیرکل ورزش و جوانان که در طول چهار ماه فعالیتش بیش از ۱۰۰ سفر شهرستانی داشته است که این نقطه مثبت مدیریت ایشان در ورزش مازندران بوده است.

وی بیان کرد: مازندران استان برخوردار است و در واقع بیش از یک مدال در روز دارد و استان مازندران برای وزارت ورزش و جوانان اهمیت بالایی دارد.

لقمانپور خواستار تعامل رؤسای شهرستانی شد و اظهار کرد: شما موظف هستید همکاری خودتان را با تمام مدیران مرتبط مثل فرمانداران و نمایندگان مجلس بیشتر و بهتر کنید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097680

مهمترین اخبار ایران و جهان: