نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 01:37

اجرای ۴۶ طرح در کمیته‌های کنگره شهدای لرستان

خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان از اجرای ۴۶ طرح در کمیته‌های محرومیت‌زدایی، عمران و یادمان کنگره ۶۵۴۴ شهید والا مقام این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند روز دوشنبه در جلسه کمیته‌های محرومیت‌زدایی، عمران و یادمان‌های شهدا با بیان اینکه کنگره ۶۵۴۴ شهید والامقام استان در پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، اظهار داشت: به منظور اجرای برنامه‌ها و اهداف کنگره کمیته‌های مربوطه به‌عنوان زیرمجموعه این ستاد به عهده حوزه معاونت عمرانی گذاشته شده است.

وی افزود: ۲۲ طرح در کارگروه محرومیت‌زدایی تعریف شده که با همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی بیش از این تعداد را در استان اجرایی کرده‌ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، تعداد خدمات ارائه شده به مردم را در حوزه محرومیت زدایی بیش از پنج میلیون عنوان کرد و گفت: تمامی این خدمات مستند و به ستاد کنگره ارائه شده است.

دالوند، از اجرای ۲۴ طرح در کارگروه عمران و یادمان‌ها خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در حوزه شهری و مربوط به شهرداری‌ها است.

وی عنوان کرد: پروژه‌های این کارگروه تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، گفت: این کارگروه‌ها باید تا اردیبهشت ۱۴۰۲ پروژه‌های خود را به سرانجام برسانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091536

مهمترین اخبار ایران و جهان: