نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 13:18

برگزاری جشن بزرگ بیعت در شهرستان تویسرکان

همدان-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: مهمانی بزرگ یک کیلومتری به همراه جشن بزرگ بیعت به مناسبت نیمه شعبان در شهرستان تویسرکان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سبحان جامه بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: این جشن از پارک نبوت تا سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری الغدیر انجام می‌شود.

وی مطرح کرد: در روز میلاد بیش از ۲۰ غرفه که شامل غرفه‌های پذیرایی‌های خاص، غرفه‌های خدمات رسان مانند خدمات اجتماعی، پزشکی با پویش پایش سلامت، مشاوره، غرفه‌های مردم نهاد، غرفه پیرایش مو، غرفه معرفتی با هدف معارف مهدوی و غرفه کودک که شامل بازی و مسابقه جذاب خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در ادامه با بیان اینکه شهروندان تویسرکانی برای مشارکت و شرکت در جشن بزرگ و تهیه غرفه می‌توانند به آیدی @admin_tuy پیام دهند تا غرفه مورد نظر برای آنها برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام جامه بزرگ هدف از برگزاری جشن بزرگ یک کیلومتری در این شهرستان را عرض ارادت مردم شهرستان تویسرکان به امام زمان (عج) دانست و افزود: ما با برگزاری جشن بزرگ یک کیلومتری به دنبال توسعه مخاطب هستیم و به جشن‌های داخل مساجد اکتفا نکرده‌ایم چون مراسم جشن در تمام مساجد، هیأت‌ها و حسینیه‌ها در شب میلاد در شهرستان برگزار می‌شود و در کنار این مراسمات، مراسم مهمانی یک کیلومتری برگزار می‌شود و امکان حضور هر فرد با هر توان، عقیده و اعتقادی را می‌دهد که در میلاد امام زمان (ع) در مراسم جشن شرکت کنند و عرض ارادت خود را به امام عصر برسانند.

وی با بیان اینکه جشن بزرگ نیمه شعبان با شروع غرفه‌ها در روز چهارشنبه ۱۷ اسفندماه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸ عصر از پارک نبوت شروع می‌شود خاطرنشان کرد: جشن بزرگ بیعت همزمان در سالن ۲۰۰۰ نفری الغدیر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ عصر به همراه مسابقه، قرعه کشی و جنگ شادی به همت ستاد برگزاری مراسمات اعیاد شعبانیه و با مشارکت هیأت مذهبی و هیئت بیت العباس برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1071680

مهمترین اخبار ایران و جهان: