نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 11:35

برگزاری اردوی جهادی فرهنگی، تبلیغی و عمرانی در مناطق محروم خوسف

بیرجند- مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری اردوی جهادی فرهنگی، تبلیغی و عمرانی در هشت روستای محروم خوسف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محمد درویشی با اشاره به رسالت‌های ذاتی هلال احمر در رسیدگی به نیازمندان، بیان کرد: گروه جهادی قاسم ابن الحسن مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) بیرجند با همکاری جمعیت هلال احمر، بسیج و خیرین همزمان با ولادت امام عصر (عج) برنامه‌های جهادی خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در این راستا ۹ نقطه از مناطق بخش ماژان در زمینه تبلیغی، فرهنگی و عمرانی پوشش داده شد، افزود: ۲۳ جهادگر به مدت سه روز در جامعه هدف به اقدامات فرهنگی و تبلیغی پرداختند.

حجت الاسلام درویشی از بهسازی و نوسازی یک واحد مسکن محرومان و احداث سرویس بهداشتی حسینیه در روستای سیدان خبر داد و افزود: توزیع ۲۰ بسته فرهنگی و ۱۶ بسته بهداشتی از دیگر خدمات جهادگران در روستاهای هدف بوده است.

وی برپایی جشن‌های نیمه شعبان در مناطق مورد هدف را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی دانست و افزود: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه و مسئولین در راستای بررسی مشکلات جامعه هدف از دیگر برنامه‌های این افراد بوده است.

بنا به گفته مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای خدمت رسانی بهتر در بستر این گروه جهادی استفاده شده است.

حجت الاسلام درویشی از وجود ۱۸ کانون طلاب هلال احمر در استان خبر داد و گفت: این کانون‌ها طی ایام سال به فعالیت‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و عمرانی در مناطق محروم می‌پردازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1085780

مهمترین اخبار ایران و جهان: