نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 14:23

۱۲۷ مورد ماموریت ترافیکی در حوزه شهری و جاده‌ای از آغاز طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۲

سرپرست اورژانس ساوه گفت: ۱۲۷ مورد ماموریت ترافیکی در حوزه شهری و جاده‌ای در حوزه استحفاظی شهرستان های ساوه و زرندیه توسط اورژانس پیش بیمارستانی صورت پذیرفته است.

۱۲۷ مورد ماموریت ترافیکی در حوزه شهری و جاده‌ای از آغاز طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، بهرام صیدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح سلامت نوروزی گفت: از زمان آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون،  ۱۲۷ مورد ماموریت ترافیکی در حوزه شهری و جاده‌ای در حوزه استحفاظی شهرستان های ساوه و زرندیه توسط اورژانس پیش بیمارستانی صورت پذیرفته است.

وی افزود: از ۱۲۷ سانحه ترافیکی، ۷۹ مورد مربوط به سوانح جاده ای و ۴۸ مورد در حوزه شهری می‌باشد که این حوادث مجموعا منجر به مصدومیت ۱۸۳ نفر گردیده است.

 سرپرست اورژانس ساوه گفت: از ۱۸۳  مصدوم حوادث اخیر ۱۵۳ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی سطح شهرستان منتقل گردیده‌اند و متاسفانه دو نفر هموطنان بر اثر سوانح ترافیکی در طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

صیدی با اشاره به استقرار ۲۱ پایگاه امداد سلامت نوروزی در ساوه و زرندیه خاطرنشان کرد: در شهرستان زرندیه ۸ پایگاه و در شهرستان ساوه ۱۳ پایگاه بصورت جاده‌ای و شهری با آماده باش کامل، به مسافرین عزیز و مصدومین احمتالی حوادث خدمت رسانی خواهند کرد.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1104636

مهمترین اخبار ایران و جهان: