نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 16:42

پلمب ۷ واحد غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل

اردبیل-مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: ۷ واحد غیرمجاز دندانپزشکی طی یک ماه گذشته در شهرستان اردبیل پلمب شد.

روزبه مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای کارشناسان نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه در بهمن ماه ۱۴۰۱ تعداد ۷ واحد غیرمجاز دندانپزشکی در شهرستان اردبیل پلمب شد.

وی افزود: این واحدهای غیرمجاز بر اساس گزارش‌های مردمی شناسایی و با هماهنگی اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به اینکه در راستای ارتقای سلامت جامعه برخورد با مراکز غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: متخلفان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضائی شدند.

مقدم تصریح کرد: اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی نحوه فعالیت تمامی مراکز درمانی در سطح استان را به صورت دقیق رصد کرده و با متخلفان این حوزه بدون اغماض و به صورت قانونی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: از مردم تقاضا داریم ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و مؤسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1050936

مهمترین اخبار ایران و جهان: