نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 23:30

گلایه سرمربی شمس آذر از صداوسیما

قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه سطحی از فوتبال روز دنیا را ارائه می‌دهیم خواستار توجه بیشتر صداوسیما به بازی‌های لیگ دسته یک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی بعد از ظهر شنبه پس از تساوی بدون گل در برابر شهرداری آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معتقدم شهرداری آستارا توانست با موفقیت یک امتیاز از ما کسب کند.

وی افزود: یازی امروز کاملاً یکطرفه بود و موقعیت‌های بیشماری داشتیم اما تیم آستارا خوب دفاع کرد و این سبک از بازی تیمی که کادر فنی جدید دارد و در برابر ما که در صدر جدول هستیم معقولانه بود.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر افزود: از تلاش بازیکنانم رضایت داشتم اما معتقدم در ضربات آخر بی دقت بودیم و باید از موقعیت‌های خودمان بهتر استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: دروازه بان حریف زیاد بر روی زمین خوابید و در نهایت باعث شد فرم بازی از شکلی که سرعت داشته باشد خارج شود.

دقیقی عنوان کرد: داور نیز قضاوت فوق‌العاده ای داشت اما روی وقت اضافه و جلوگیری از تلف شدن وقت بازی می‌توانست مدیریت بهتری داشته باشد.

وی با گلایه از صداوسیما با بیان اینکه تلویزیون بازی‌های لیگ یک را به خوبی پوشش نمی‌دهد، تاکید کرد: اگر فوتبال شمس آذر در سطح ملی پخش شود همه خواهند دید که یک نوع از فوتبال روز دنیا بر مبنای سرعتی و ترکیبی را ارائه می‌دهیم.

سرمربی شمس آذر در پایان یادآور شد: با توجه به سبک بازی ما و فشاری که بر روی حریف وارد می‌کنیم طبیعتاً تیم‌ها در برابر ما دنبال تلف کردن وقت بازی هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072936

مهمترین اخبار ایران و جهان: