نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 11:54

انقلاب اسلامی جهش بزرگی در عرصه های مختلف ایجاد کرد

اراک- امام جمعه اراک گفت: انقلاب اسلامی جهش بزرگی در عرصه های مختلف ایجاد و مسیر را برای درخشش ملت در صحنه های گوناگون باز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است که ملت ایران با تکیه بر قیام عاشورا و حرکت امام حسین (ع) این انقلاب را رقم زدند و حقیقتاً انقلاب اسلامی انفجار نور بود و نور امید را در قلوب مستضعفین عالم تاباند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: قدرت معنویت وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها است و امام خمینی (ره) انقلاب را بر پایه معنویت و پشتوانه عظیم مردمی راه اندازی کرد و مهمترین عامل پیروزی ملت ایران و خلق دستاوردهای عظیم معنویت و حضور مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب برای ضربه زدن به معنویت و حضور مردم همواره توطئه‌های زیادی علیه ملت انجام دادند، افزود: دشمنان امروز با راه انداختن جنگ ترکیبی به دنبال اهداف شوم خود هستند و قطعاً با حضور معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه‌های آنها خنثی خواهد شد.

دری نجف آبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهش بزرگی در عرصه‌های مختلف ایجاد کرد و مسیر را برای درخشش ملت در صحنه‌های گوناگون باز کرد، گفت: ایام الله دهه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی به سوی ملت ایران بود.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه فجری به سوی افق‌های پیشرفت و امید برای ملت بود پرده‌های فساد و ظلمت را از ایران کنار زد و مسیر را برای حرکت ملت به سمت تمدن اسلامی هموار کرد.

دری نجف آبادی بیان کرد: ملت ایران با حضور باشکوه و معنادار خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبلور اقتدار و افتخار انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می کشند و بار دیگر با تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب و شهدا وفاداری خود به نظام اسلامی را نشان خواهند داد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ولایت فقیه بزرگترین هدیه الهی و از شاخصه‌های اصلی اقتدار و ستون خیمه انقلاب و محور اتحاد ملت ایران است، گفت: همه باید از این حریم ارزشمند صیانت و پاسداری کنند.

دری نجف آبادی در ادامه سخنان خود با اشاره به وقوع زلزله در خوی، ترکیه و سوریه گفت: ضمن ابراز همدردی با هموطنانمان در خوی و برادران و خواهران ترکیه‌ای و سوری، مقاوم‌سازی سازه‌ها، راهکاری مؤثر در ارتقای ضریب پایداری در برابر زلزله است که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1027236

مهمترین اخبار ایران و جهان: