نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 22:18

مازندران پر از ظرفیت های ناب فرهنگی و هنری است

نوشهر- مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران گفت: این استان پر از ظرفیت های ناب فرهنگی و هنری است و باید قدردان تلاش های اهالی فرهنگ و هنر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جوادی شامگاه دوشنبه در بازدید از نمایشگاه آثار هنری در نوشهر، رویدادهای هنری را فرصت مناسبی برای پویایی فرهنگی دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های هنری در نوشهر، پر رونق و تداوم این روند حاصل همدلی و همیاری هنرمندان است.

وی عنوان کرد: باید قدردان تلاش‌های اهالی فرهنگ و هنر بود، اغلب خالص و بی ادعا تولید می‌کنند و با عشق چنین رویدادهایی را رقم می‌زنند.

جوادی خاطرنشان ساخت: نوشهر، یکی از شهرستان‌های شاخص فعالیت‌های هنری است و در بازدیدها و حضور چندین باره در شهرستان، شاهد تلاش‌های کم نظیری از هنرمندان بودیم.

وی در پایان بیان کرد: مازندران پر از ظرفیت‌های ناب فرهنگی و هنری است و شهرستان نوشهر پتانسیل برگزاری رویدادهای ملی را نیز دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با اشاره به این مطلب که، حرکت به سوی توسعه فرهنگی و هنری توقف ناپذیر است، گفت: اهالی فرهنگ و هنر، با قلم متعهدانه و قدم مقتدرانه در این حوزه، نقش غیرقابل انکاری دارند.

وی افزود: تولید اثر هنری بدون اعتقاد به زیبایی شناسی و عاشقانگی، میسور نیست، تمرین، ممارست، تعقل، تفکر، تعمق و …ضرورتی غیرقابل انکار است.

شمس ناتری اظهار داشت: دنیا تغییر کرد و به تبع آن سبک زندگی نیز دچار تغییر شد، رسالت هنرمندان در جامعه، کمک به فرهنگ سازی یاریگر برای زیست انسان‌ها است.

در این نمایشگاه، آثاری از سمانه میرزایی، معصومه اسحاقی، محمد علیزاده، آویشن مظلومی، کوثر جعفری، مریم سینکایی، فاطمه حیدری و کوثر سام دلیری به نمایش در آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036936

مهمترین اخبار ایران و جهان: