نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 18:48

همایش یک روزه کارکنان نیروی انتظامی شهرستان چگنی برگزار شد

خرم‌آباد- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان همایش یک روزه کارکنان نیروی انتظامی شهرستان چگنی و خانواده آنها با برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان امروز پنج شنبه در همایش یک روزه کارکنان نیروی انتظامی شهرستان دوره چگنی به همراه خانواده آنها با اشاره به اهمیت خانواده در سازمان انتظامی کشور، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان انتظامی کشور مسئله معنویت و خانواده است و از عوامل موفقیت کارکنان انتظامی در مأموریت‌ها است و لذا روز به روز مسئله خانواده در فراجا به معنای واقعی تقویت شود.

 همایش یک روزه کارکنان نیروی انتظامی شهرستان چگنی برگزار شد

وی، افزود: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به بنیان مقدس خانواده هستند و لذا یکی از عرصه‌های دفاع از ارزش‌های اسلامی خانواده و مدیریت فرهنگی در خانواده است و باید سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها تقویت شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه خانواده‌های پاسدار نقش و جایگاه مهمی در گام دوم انقلاب دارند، گفت: هویت کارکنان انتظامی در تراز انقلاب اسلامی از دل خانواده‌های اسلامی تقویت می‌شود و لذا خانواده انتظامی یک هویت اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است و خدا را شاکریم که خانواده‌های مجموعه مقدس فراجا مظهر ایمان، تقوا و اراده‌های انقلابی هستند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی با تأکید بر اینکه رسالت همسران و فرزندان کارکنان انتظامی یک رسالت زینبی است، افزود: قطعاً همسر و فرزندان در مجاهدت‌ها و افتخار آفرینی شوهر و پدر پلیس خود شریک هستند و نهاد مقدس انتظامی جایگاه ویژه ای برای خانواده پلیس خود قائل است و تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی برای ساختن ایرانی قوی در گام دوم انقلاب هم مد نظر سازمان مقدس پلیس قرارگرفته است.

وی با اشاره به مأموریت‌های کارکنان انتظامی در کشور و لازمه همراهی خانواده‌ها بیان کرد: مجموعه عقیدتی سیاسی در کنار همه مأموریت‌ها و رسالت‌های خود توجه به امر خانواده کارکنان انتظامی را در رأس همه مأموریت‌های خود قرار داده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود مجموعه انتظامی را همدرد و همراه مردم خواند و گفت: نیروی انتظامی و کارکنان خدوم آن همواره در سختی‌ها و مقاطع سخت همدرد و همراه مردم بوده و در گفتمان انتظامی مردم یکی از محورهای اصلی حرکت این مجموعه هستند و لذا ملت ایران که همواره وفاداری خود را به انقلاب و ارزش‌های اسلامی نشان داده اند شایسته خدمت‌های صادقانه هستند.

بنا بر این گزارش، در پایان این مراسم، خانواده‌های کارکنان انتظامی شهرستان دوره چگنی توسط سردار الهی فرمانده انتظامی لرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068536

مهمترین اخبار ایران و جهان: