نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 12:27

توزیع 8 هزار نهال به یاد 8 هزار شهید همدان

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: به یاد و خاطره ۸ هزار شهید ۸ هزار اصله نهال مثمر کاشته و رایگان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسین خانجانی صبح امروز در جمع خبرنگاران از توزیع ۸ هزار نهال به یاد ۸ هزار شهید همدان خبر داد و اظهار کرد: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در هفته منابع طبیعی وروز درختکاری و از ۱۵ اسفندماه در اجرای پویش مردمی با شعار "درخت برای زندگی" و به پاسداشت یاد و خاطره ۸ هزار شهید استان همدان، شرکت کرده و اقدام به کاشت و توزیع رایگان ۸ هزار اصله نهال می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای فضای سبز در شهر همدان افزود: هفته منابع طبیعی و روز درختکاری فرصتی برای توجه بیشتر به فضای سبز و جلب مشارکت شهروندان نسبت به کاشت و نگهداری درختان و اختصاص فضای کوچکی از محیط کار و زندگی خود به کاشت نهال و فضای سبز است.

 رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در این راستا سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان نسبت به راه‌اندازی سامانه ثبت نام اهدای نهال اقدام نموده و شهروندان می‌توانند با ورود به سامانه www.simasabz.hamedan.ir نسبت به ثبت نام نهال رایگان اقدام کنند. 

وی گفت: از ۹ اسفندماه تبلیغات محیطی گسترده‌ای در سطح شهر برای ثبت نام شهروندان نسبت به درخواست نهال صورت می‌گیرد و شهروندان از ۱۳ اسفند به مدت ۶ روز فرصت دارند برای ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کنند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1067936

مهمترین اخبار ایران و جهان: