نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 11:27

ویژه برنامه‌های نیمه‌شعبان در لرستان؛ ۱۰۰ ایستگاه و موکب صلواتی برپا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برپایی۱۰۰ ایستگاه صلواتی و موکب در شهرهای مختلف استان، گفت: این ایستگاه‌ها و موکب‌ها در شب و روز نیمه‌شعبان از مردم پذیرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی صبح امروز در تشریح برخی ویژه برنامه‌های نیمه‌شعبان‌ در لرستان، اظهار کرد: در سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج)، جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فضاسازی‌های مختلف و متنوعی در سطح محلات و مساجد سراسر استان انجام گرفته و مردم به صورت خودجوش اقدام به آذین‌بندی و چراغانی محلات، مساجد و سطح شهر کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برپایی۱۰۰ ایستگاه صلواتی و موکب در شهرهای مختلف استان، تصریح کرد: این ایستگاه‌ها و موکب‌ها در شب و روز نیمه‌شعبان از مردم پذیرایی خواهند کرد. 

قدرتی همچنین برگزاری جشن‌های مختلف نیمه‌شعبان توسط هیات‌های مذهبی استان را از دیگر برنامه‌های نیمه‌شعبان برشمرد و گفت: در شب نیمه شعبان مراسم احیا در مساجد و حسینیه‌های سراسر استان انجام می‌شود.

وی همچنین به برپایی دعای ندبه در روز نیمه شعبان اشاره و تصریح کرد: در این روز مسابقه کتابخوانی با موضوع مهدویت برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1078780

مهمترین اخبار ایران و جهان: