نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 13:04

تجلیل ستاد دهه فجر کرمان از مدیر و خبرنگار خبرگزاری فارس

ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان از حجت‌الاسلام ابوالفضل برخورداری مدیر و مهسا حقانیت خبرنگار خبرگزاری فارس استان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز ۲۳ اسفندماه در همایش تجلیل از دست‌اندکاران ستاد دهه فجر استان کرمان از حجت‌الاسلام ابوالفضل برخورداری مدیر و مهسا حقانیت خبرنگار خبرگزاری فارس استان کرمان تجلیل شد.

اتفاقات خوب سیاسی این روزها ثمره حضور مردم است

در همین حال استاندار کرمان اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت بود زیرا بعد از حوادث اخیر یک ویژگی‌ها و ضرورت‌هایی داشت چراکه دشمن حضور مردم در آیین‌های ملی و مذهبی را رصد می‌کند.

محمدمهدی فداکار ادامه داد: مردم به‌صورت جدی وارد صحنه شدند و ۳۰ درصد از سال‌های گذشته شاهد حضور مردم استان کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم و این راهپیمایی نمودی از رحمت الهی بود.

وی عنوان کرد: مردم با وجود همه مشکلات پای کار هستند و دشمن را ناامید می‌کنند و این حضور مسؤولیت ما را دوصدچندان می‌کند و مردم به‌گونه‌ای پای کار آمدند که هیچ کس نتوانست انکار کند.

استاندار کرمان تصریح کرد: اتفاقات خوبی که این روزها در عرصه سیاسی شاهد هستیم، ثمره حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

فداکار با قدردانی از مشارکت مردم در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن استان کرمان خاطرنشان کرد: تلاش رسانه‌ها، نیروها و دستگاه‌های امنیتی در دهه فجر نیز قابل‌تقدیر است.

مردم پای کار برنامه‌های دهه فجر آمدند

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان در سخنانی اظهار داشت: ستاد دهه فجر استان با ۲۶ کمیته از دی‌ماه سال‌جاری آغاز به‌کار کرد و تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری جشن‌های خانوادگی بود.

حسین انجم‌شعاع از ایجاد امید و وحدت در برنامه‌های دهه فجر استان کرمان خبر داد و افزود: بیش از ۵ هزار برنامه در سراسر استان برگزار شد و راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج برنامه‌ها بود و جمعیت راهپیمایان امسال در کرمان ۳۰ درصد بیشتر از آخرین راهپیمایی حضور ما قبل از شیوع کرونا بود.

وی با اشاره به همکاری نیروهای مردمی با ستاد دهه فجر استان کرمان یادآور شد: برگزاری برنامه‌ها، جشن‌ها و نورافشانی با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی انجام شد و امروز از ۸ نیروی مردمی فعال قدردانی می‌کنیم.

انجم‌شعاع از همکاری اصحاب رسانه استان کرمان با ستاد دهه فجر سخن به‌میان آورد و بیان داشت: کمیته مطبوعات و خبرگزاری‌ها در دهه فجر امسال برای اولین بار ایجاد شد و رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات همیشه در کنار ما هستند و در دهه فجر برای انتشار اخبار به ما کمک کردند.

به گزارش فارس در همایش تجلیل از دست‌اندکاران ستاد دهه فجر استان کرمان از رسانه‌ها، خبرنگاران، نیروهای مردمی فعال و کمیته‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی برتر با اهدای لوح تقدیر شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1092336

مهمترین اخبار ایران و جهان: