نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 13:31

آمادگی دفاعی جوانان سبب واهمه دشمنان شده است

ساری- جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمادگی دفاعی و بالابردن توان دفاعی جوانان را از ماموریت ها بیان کرد و گفت: آمادگی دفاعی جوانان سبب واهمه و ترس دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم قریشی ظهر پنجشنبه درحاشیه آئین افتتاحیه ملی مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان مازندران با بیان این که یکی از محوری ترین اقدامات بسیج، ایجاد آمادگی جسمانی و بالابردن توان دفاعی در کشور است، کشور ما به دلیل موقعیت جغرافیایی و غیره همواره مورد طمع دشمنان است.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۱۰ هزار نفر در مسابقات پایگاه‌های مقاومت در محلات در قالب مسابقات علمداران ولایت و در بخش‌های دفاعی و رزمی و جسمانی، افزود: امروز مسابقات چندگانه به میزبانی سپاه کربلا در مازندران در حال انجام است.

وی افزود: شور و شوق افراد برای شرکت در این برنامه‌ها را بالا دانست و با تقدیر از سپاه کربلا گفت: تعداد زیادی از جوانان درخواست شرکت در آموزش‌ها و مسابقات را دارند و این مسابقات در بین جوانان سبب ایجاد شور و نشاط می‌شود.

سردار قریشی ادامه با بیان این که دشمنان به واسطه آمادگی جوانان در پاسخگویی به فرمانده کل قوا جرأت ندارند پاگذارند، افزود: این آمادگی سبب ترس و واهمه دشمنان شده است

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466036

مهمترین اخبار ایران و جهان: