نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 13:10

کار سخت پرسپولیس برای جذب مهاجم ارزان‌قیمت!

با وضعیتی که به وجود آمده بعید است پرسپولیس بتواند مهاجم توانمندی جذب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس 10 روز دیگر در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان خواهد رفت و این در حالی است که شرایط سرخ‌پوشان برای این بازی حساس خیلی شرایط خوبی نیست.

علاوه بر اینکه به گفته پزشک پرسپولیس، علیرضا بیرانوند این بازی حساس را به دلیل کشیدگی از دست داده، این تیم در خط حمله هم مشکلات زیادی دارد. عدم جذب یک مهاجم موثر برای پرسپولیس در این شرایط کار را برای یحیی گل‌محمدی و تیمش سخت‌تر از هر زمان دیگری کرده است.

پرسپولیس برای جذب مهاجم بودجه‌ای در حدود 600 هزار دلار دارد و این در حالی است که با این پول، بازیکن مناسبی در بازار نقل و انتقالات نیست! این رقم، باعث شده تا مدیران باشگاه نتوانند بازیکن مد نظر سرمربی تیم را جذب کنند.

2 بازیکنی که اخیرا پرسپولیسی‌ها به دنبال آنها بودند رقمی در حدود یک میلیون سیصد هزار و یک میلیون و صد هزار دلار درخواست کرده بودند که این رقم، باعث عقب نشینی پرسپولیسی‌ها شد.

با این شرایط بعید است پرسپولیس بتواند مهاجم خارجی و توانمندی را جذب کند و این موضوع، در کنار علیرضا بیرانوند در بازی حساس با النصر، کار را برای این تیم بسیار سخت خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491136

مهمترین اخبار ایران و جهان: