نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 13:09

دشمنان اسلام به دنبال سانسور حضور میلیونی مردم در اربعین هستند

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دشمنان اسلام از حضور میلیونی مردم در اربعین انگشت به دهان ماندند و لذا به دنبال سانسور این حضور حماسی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید رفیعی ظهر چهار شنبه در مراسم جاماندگان اربعین حسینی که در امام‌زاده سید عباس بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: اربعین باعث شد دشمنان انگشت به دهان بمانند و ترس به جان آنها افتاده؛ به همین علت حضور میلیونی زائران را سانسور کرده تا بعد بین المللی پیدا نکند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: اگر می‌خواهیم به اوج معنویت برسیم باید خود را شبیه اصحاب ائمه کنیم؛ اصحابی که تسلیم محض امام معصوم بودند.

وی افزود: اصحاب اباعبدالله در مواجهه با دعوت امام به ایشان لبیک گفته و به اوج بندگی رسیدند.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به حضور تمامی اقشار در اربعین، گفت: معنای این حرکت آن است که حاضریم با همه وجود شبیه اصحاب باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: انقلاب و قیامی که توسط نبی مکرم اسلام بنا شد برای بقا نیازمند از جان گذشتگی و فداکاری دارد.

وی در ادامه با اشاره به تداوم حرکت انقلاب اسلامی علی رغم دشمنی‌های متعدد از روزهای نخست شکل گیری، افزود: در اوایل انقلاب رژیم بعث به پشتوانه ده‌ها کشور به تقابل با انقلاب آمد اما همگی شکست خوردند.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر رسیدن به قله، گفت: مسیر انتهایی قله دشواری‌های بیشتری دارد اما نباید ناامید شد و باید تلاش‌ها را افزایش داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هر چه جمعیت مؤمن مقاوم‌تر باشند، فتنه‌ها بیشتر می‌شود زیرا دشمنان کینه بیشتری از اسلام می‌گیرند.

وی افزود: حضور باشکوه مردم دیار باب الرضا در روزهای پایانی ماه صفر در مشهد نشان از ارادت و عشق مردم ولایتمدار این خطه به ائمه دارد.

وی در پایان گفت: اربعین و خدمت رسانی مردم عراقی جلوه‌ای از وقف تمام داشته‌ها در مسیر نورانی امام حسین (ع) است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487880

مهمترین اخبار ایران و جهان: