نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 15:14

۲ فقره تصادف در زنجان ۱۶ مصدوم یک فوتی بر جای گذاشت

زنجان-رئیس اورژانس استان زنجان گفت: ۲ فقره تصادف در جاده های زنجان ۱۶ مصدوم و یک نفر فوتی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش تقی لو روز شنبه گفت: صبح امروز برخورد ۲ دستگاه پژو با پراید در جاده ابهر به قیدار ما بین دوتپه و توپ قره به اورژانس زنجان گزارش شد.

رئیس اورژانس استان زنجان افزود: این حادثه هشت مصدوم و یک فوتی به دنبال داشت که بلافاصله مصدومین توسط پایگاه های اورژانس دوتپه، محمود آباد، کرسف، ۲ کد از قیدار و یک کد از هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین (ع) انتقال داده شدند. یک فوتی این حادثه هم تحویل عوامل انتظامی شد.

تقی لو یادآور شد: با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است.

رئیس اورژانس استان زنجان گفت: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها رسیده است.

تقی لو با بیان اینکه صبح امروز حادثه دیگری نیز در آزاد راه زنجان به قزوین مجتمع لاله به وقوع پیوست ادامه داد: در این حادثه سه دستگاه خودروی پراید، پژو ۲۰۶، و ام وی ام با یکدیگر برخورد کردند که این رخداد نیز هشت مصدوم به دنبال داشت.

وی اضافه کرد: بلافاصله پنج کد آمبولانس از پایگاه های غزال، هیدج، چرگر، صائین قلعه و ریلی به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان بوعلی سینای خرمدره منتقل شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481436

مهمترین اخبار ایران و جهان: