نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 17:27

سردار نوری:‌ باید دستاوردهای انقلاب را برای جوانان تشریح کنیم

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: همه ما پاسداران این مرز بوم وظیفه داریم که با روشنگری و بصیرت‌افزایی دستاوردهای انقلاب را در میان قشر جوان خصوصا دانش آموزان ودانشگاهیان تشریح کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تکریم ومعارفه فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی (علیه اسلام ) این نیرو با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر نیروهای مسلح در عرصه های مختلف، گفت: نیروهای مسلح این رشد و بالندگی را مرهون تلاش‌های جوانان متدین انقلابی رشید و خستگی ناپذیری هستند که با توکل بر خداوند متعال و اعتماد به خودباوری واستفاده از ظرفیتهای داخلی به این جایگاه رفیع دست یافتند.

سردار نوری در ادامه به نقش و هدف دشمن در فضای مجازی پرداخت و افزود: در دنیای امروز نه تنها نمی‌توان تاثیر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را انکار کرد بلکه می توان مدعی بود که هیچ ابزار دیگری تا این اندازه تاثیرگذار نبوده است. به همین دلیل، مستکبران و سلطه‌گران جهانی برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود این بستر و فضا را به‌عنوان یکی از ابزارهای اصلی خود جهت القای شبهات انتخاب کرده‌اند.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه با اشاره به موضوع و اهمیت مسئله جهاد تبیین در بین اقشار مختلف مردم بویژه جوانان، گفت: همه ما پاسداران این مرز بوم وظیفه داریم که با روشنگری و بصیرت‌افزایی دستاوردهای انقلاب را در میان قشر جوان خصوصا دانش آموزان ودانشگاهیان تشریح کنیم؛ چرا که دشمن در فضای مجازی برای ضربه زدن به اعتقادات دینی و انقلابی ما برنامه ریزی گسترده ای انجام داده است.

در آیین تکریم ومعارفه فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی علیه اسلام نیروی زمینی سپاه که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین استانی استان خوزستان و خانواده معظم شهدا و امام جمعه شهرستان بهبهان برگزار شد؛ از زحمات وتلاش‌های سردار مهدی رفیق دوست فرمانده سابق این تیپ تکریم و سردار آبداری به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481836

مهمترین اخبار ایران و جهان: