نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 17:55

وقوع ۱۹ مورد تصادف رانندگی در استان سمنان/سوانح فوتی نداشت

سمنان_ رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع ۱۹ مورد تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: این حوادث فوتی نداشتند.

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از سامانه‌های نظارت تصویری پلیس راه استان هم اکنون شاهد ترافیک روان اما در حجم در سطح جاده‌های استان سمنان هستیم، ابراز داشت: به لحاظ شرایط جوی نیز مشکل خاصی در جاده‌ها مشاهده نشده است.

وی ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۲۹ مورد تصادف در سطح محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است، افزود: در این تصادفات فوتی گزارش داده نشده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه از این تعداد تصادف اتفاق افتاده شبانه روز گذشته هفت مورد جرحی بودند، ابراز داشت: این تصادفات منجر به مجروحیت ۹ نفر از هموطنان شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ مورد دیگر از تصادفات خسارتی هستند، تصریح کرد: اکثر تصادفات از نوع واژگونی را در بر دارد که علت اصلی آنها عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

وی افزود: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی اغلب باعث بروز همین عدم توجه کافی به جلو و وقوع تصادفات رانندگی می‌شود که از رانندگان تقاضا داریم برای داشتن سفر ایمن نسبت به این موارد اهتمام کافی را داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485180

مهمترین اخبار ایران و جهان: