نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 09:13

خدمت‌رسانی بیمارستان صحرایی ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه به زائران امام رضا (ع)

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران از استقرار بیمارستان صحرایی ثامن‌الائمه این نیرو جهت خدمت به زائران امام رضا (ع) که در پیاده‌روی ایام شهادت آن حضرت حضور دارند، خبرداد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار احمد اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه از آمادگی این یگان جهت خدمت به زائران امام رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به زوار پیاده حرم علی ابن موسی الرضا (ع) در دهه آخر ماه صفر، بیمارستان تخصصی سیار ثامن الائمه این نیرو با حداکثر امکانات بهداشتی درمانی تخصصی و کادر درمانی متخصص به بهره برداری رسید و آماده خدمت‌رسانی رایگان به زائران آن حضرت است.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ثامن‌الائمه همه خدمات درمانی بیمارستانی را به زائران امام رضا (ع) ارائه می‌دهد، افزود: این بیمارستان تخصصی دارای بخش های متنوع همچون اورژانس، بخش‌های بستری مجزا برای مردان و زنان، تصویر برداری(سونوگرافی و رادیو گرافی دیجیتال)، اتاق عمل و CSR است.

وی گفت: همچنین، بخش های ویژه ICU با استعداد 10 تخت و CCU با استعداد 6 تخت، آزمایشگاه، داروخانه و کانتینرهای پشتیبانی‌کننده شامل موتور برق و اکسیژن ساز 600 لیتری جزو سایر بخش‌های این بیمارستان است.

سردار اخوان در ادامه ضمن اشاره به حضور متخصصان در بیمارستان صحرایی ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، بیان کرد: در این بیمارستان، ۱۰ پزشک متخصص در بخش‌های جراحی عمومی، چشم پزشکی، بیهوشی، قلب و عروق و ارتوپدی و ENT مستقر شده‌اند و بیش از 60 نفر کادر درمان در این مجموعه بیمارستانی مشغول خدمات رسانی هستند.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط این مرکز تا پایان ایام شهادت امام رضا (ع) و بازگشت زائران ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این بیمارستان در ایام اربعین حسینی در خاک عراق برای خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به زوار امام حسین (ع) فعالیت رضایت بخشی داشت.

وی همچنین در پایان با اشاره به سایر خدمات درمانی ارائه شده توسط نیروی زمینی سپاه به زائران امام رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر، گفت: بیمارستان تخصصی صحرایی ثامن الائمه مرکز بهداری شمال شرق نیروی زمینی سپاه با ظرفیت 128 تختخواب در مسیر روستای ملک آباد بخش احمدآباد در مشهد درحال خدمات رسانی به بیش از 5 هزار نفر از زائران امام رضا (ع) در روز است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497636

مهمترین اخبار ایران و جهان: