نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 22:14

آماده‌باش مدیران سرخه برای خدمات‌رسانی به زائران رضوی

فرماندار شهرستان سرخه گفت: امکانات امدادی و رفاهی این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران رضوی آماده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‌الله کرمانی، فرماندار شهرستان سرخه عصر امروز در جلسه خدمات سفر شهرستان سرخه اظهار کرد: از همه مدیران، کارکنان ادارات و همه عوامل اجرایی سرخه که از ابتدای طرح تابستانه تا اربعین حسینی تلاش کرده‌اند تا مسافران و زائران در محورهای مواصلاتی این شهرستان خدمات مطلوبی دریافت کنند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به مراسم مذهبی در روزهای پایانی ماه صفر و مصادف شدن این ایام با شهادت امام رضا (ع) و عزیمت دلدادگان آن حضرت به مشهد مقدس خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش آمار تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان سرخه در ایام پیش‌رو، لازم است تا همه امکانات امدادی و رفاهی برای خدمات‌دهی مطلوب و مناسب به مسافران و زائران آماده باشد.

فرماندار سرخه افزود: لازم است دستگاه‌های عضو کمیته مدیریت بحران سرخه جهت هرگونه خدمات در زمان بحرانی از آمادگی بالایی برخوردار باشند.

کرمانی تأکید کرد: جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرخه اقلام امدادی موردنیاز و همچنین فراهم کردن مواد غذایی برای امدادرسانی در زمان بحران برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: گشت‌های مشترک به صورت ویژه در ایام پیش‌رو از مجتمع‌های خدمات رفاهی و جایگاه‌های سوخت به صورت مستمر صورت گیرد تا شهروندان، مسافران و زائران بهترین خدمات را دریافت کنند.

فرماندار سرخه خاطرنشان کرد: از همه عواملی که در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان سرخه همکاری و مساعدت لازم را داشتند، قدردانی می‌کنم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497236

مهمترین اخبار ایران و جهان: