نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 08:46

دانشگاه جامع علمی کاربردی مهارت محور و شغل محور است

تبریز- رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی مهارت محور و شغل محور است.

اصغر عابدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی از ۵ شهریور ماه و ثبت نام کاردانی از ۷ شهریور ماه آغاز شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی افزود: این دانشگاه در گروه‌های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر در مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان اقدام به پذیرش دانشجو خواهد نمود.

عابد زاده با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی امسال در دو نیمسال مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو خواهد نمود، ابراز امیدواری نمود که مردم استان آذربایجان شرقی این فرصت مهم را مغتنم شمرده و با تحصیل در این دانشگاه از فضای مساعد ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظرگرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.

عابدزاده اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی به نشانی az.uast.ac.ir مراجعه و یا آدرس مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان مراجعه نمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478136

مهمترین اخبار ایران و جهان: