نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 21:31

پیچیدن عطر حرم رضوی در اردستان

همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) با حضور خادمان آستان قدس رضوی و پرچم بارگاه مطهر امام رئوف، عطر حرم رضوی در اردستان پیچید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حضرت علی بن موسی بن جعفر (ع)، هشتمین امام شیعیان بوده که «رضا» مشهورترین لقب ایشان و القاب متعددی نظیر امام رئوف و ضامن آهو برای این امام بزرگوار به کار می‌رود، ایشان در ۳۰ ماه صفر به شهادت رسیدند.

خادمان آستان مقدس امام رضا(ع) در برخی روزهای سال از جمله در سالروز شهادت این امام بزرگوار، همراه با پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان در شهرها و نقاط مختلف کشور حضور پیدا می‌کنند تا افرادی که زیارت حرم رضوی نصیب آنان نشده، از این طریق عرض ارادتی به محضر امام رضا(ع) انجام دهند.

همزمان با شب شهادت ثامن الحجج؛ خادمین آستان قدس رضوی با پرچم منور بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با ورود به شهر اردستان، فضایی آکنده از شمیم معطر هشتمین امام شیعیان را در سطح شهر ایجاد کرده و به اردستان حال و هوای رضوی بخشیده شد.

آیین استقبال از خادمان و پرچم بارگاه مطهر رضوی همراه با هیئات دمام‌زنی و حضور پرشور مردم اردستان از محل بوستان انقلاب به سمت مسجد الرضا(ع) برگزار شد.

خادمان آستان قدس رضوی در دیگر نقاط شهر اردستان از جمله مسجد حجت محله مون این شهر نیز حضور پیدا کرده تا عطر حرم رضوی در جای جای این شهر پراکنده شود.

 

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500380

مهمترین اخبار ایران و جهان: