نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 08:27

داور در ۲ صحنه باید برای ما پنالتی می‌گرفت

آبادان- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: داور دیدار با پیکان در ۲ صحنه باید برای ما پنالتی اعلام می‌کرد که نکرد و ما در این زمینه شکایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز مکوندی چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال پیکان تهران که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: دو نیمه بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم.

وی افزود: اگر امروز یک امتیاز گرفتیم ارزش این امتیاز از سه امتیاز بیشتر است و آن هم به دلیل حمایت بالای هواداران بود که سنگ تمام گذاشتند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص بازی کردن «محمد اهل شاخه» گفت: وی در تمرینات حضور دارد و باید سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی در خصوص بازی وی اظهار نظر کنند.

مکوندی تصریح کرد: بر روی ۲ صحنه پنالتی صورت گرفته و از طریق باشگاه و مراجع قانونی پیگیری لازم انجام می‌شود و همچنین انتظار داریم کمیته داوران پیگیری کند.

وی تاکید کرد: امیدوارم هزینه‌ای که اشتباهات داوری ایجاد می‌کند به اندازه‌ای نباشد که باشگاه‌ها با مشکل مواجه و متضرر شوند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: داوران بین‌المللی نیز اشتباهاتی مرتکب شدند که تیم‌ها ضرر کردند. کمیته داوران تشخیص می‌دهد در کدام بازی و کدام داور بازی را قضاوت می‌کند.

مکوندی اظهار کرد: امیدوارم در جدول شرایطی داشته باشیم که از همه بازیکنان تیم استفاده کنیم البته همه بازیکنان نفت عالی هستند و به علت خوب بودنشان جذب نفت آبادان شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465536

مهمترین اخبار ایران و جهان: