نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 14:51

کمیته بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس در مازندران تشکیل شود

ساری- جانشین کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بر لزوم تشکیل کمیته بازخوانی عملیات های دفاع مقدس در استان مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر سعیدی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته جستجوی مفقودی، به ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا خداوند را دیدند و در مسیر الهی قرار گرفتند.

وی ایستادگی مطلق و نترسیدن از دشمن را از دیگر ویژگی‌های شهدا عنوان کرد و افزود: اگر به دنبال رفاقت الهی، عبادت عملی و بندگی خدا هستیم باید به شهدا نگاه کنیم.

سردار سعیدی همچنین تصریح کرد: شهدا محور هستند و وجودشان بابرکت است و اگر به دنبال عزت و جاودانگی هستیم باید سیره و روش شهدا را الگو قرا ر بدهیم که نماد عینی این ویژگی‌ها هستند.

جانشین کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه نوکری شهدا انسان را از شیاطین به دور می‌کند، عنوان کرد: اگر به دنبال بصیرت بهنگام، به موقع حرف زدن و منفعل نشدن هستیم باید به سیره شهدا عمل کنیم.

وی در ادامه به اهمیت کار جستجو و تفحص شهدا اشاره کرد و گفت: کمیته جستجوی مفقودین از سال ۱۳۷۰ به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفت و قریب به ۳۳ سال فعالیت دارد و مجاهدت در این مسیر کار شهدایی است.

سردار سعیدی در ادامه با بیان اینکه به دست آوردن آمار قطعی شهدای استان از جمله اهداف این جلسه محسوب می‌شود، بر لزوم تشکیل کمیته بازخوانی عملیات‌ها در استان مازندران و تعیین تکلیف نمونه‌های DNAتأکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463980

مهمترین اخبار ایران و جهان: