نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 11:32

۲٠۱۳ مورد صلح و سازش؛ نتیجه اجرای پویش «می بخشم به عشق ابالفضل(ع)» در قزوین

دادستان مرکز استان قزوین از ۲۰۱۳ مورد رضایت و کاهش ۶۸ درصدی ورود زندانیان در نتیجه اجرای پویش «می بخشم به عشق ابالفضل (ع)» در دادسرای قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهاذ کرد: به دنبال اجرای پویش «می بخشم به عشق ابالفضل (ع)» در دادسرای مرکز استان و با بررسی آمار موجود، شاهد ۲۰۱۳ مورد رضایت و افزایش ۲۸ درصدی صلح و سازش در پرونده ها نسبت به زمان مشابه در سال گذشته هستیم و این نشان از تأثیر پویش موصوف و توجه به باورهای دینی و ارزشی و مشارکت حداکثری مردم استان دارد.

وی اذعان کرد: با بررسی مستندات موجود و با وجود افزایش ۹۹ درصدی ورودی پرونده ها به دادسرای مرکز استان، در این مدت آمار ورود زندانیان ۶٠ درصد کاهش یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: میزان اخذ رضایت در شورای حل اختلاف مستقر در دادسرای مرکز استان نیز افزایش ۸ درصدی داشته است. همچنین شاهد افزایش ۲۸ درصدی رضایت در مراجع انتظامی سطح شهرستان قزوین هستیم.

گفتنی است پویش «می‌بخشم به عشق ابالفضل (ع)» به ابتکار دادستانی مرکز استان قزوین، از آغاز ماه محرم الحرام امسال شروع و تا اربعین حسینی ادامه داشت. در این پویش کلیه شکّات پرونده های موجود در دادسرا جهت بهره مندی از معنویات این دو ماه یعنی ماه محرم و صفر می توانستند با مراجعه به شعب، رضایت خود به شکایات مطروحه را اعلام و در این حرکت معنوی سهیم باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501336

مهمترین اخبار ایران و جهان: