نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 14:17

۱۵ مدرسه در کرمانشاه در آستانه ماه مهر افتتاح شدند

در آستانه بازگشایی مدارس، ۱۰۰ کلاس درس در قالب ۱۵ مدرسه به صورت همزمان و از طریق ویدئوکنفرانس در سراسر استان کرمانشاه توسط رئیس جمهور افتتاح شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز ۱۰۰ کلاس درس در قالب ۱۵ مدرسه در استان کرمانشاه همزمان با  افتتاح ۲ هزار مدرسه با ۱۰ هزار کلاس درس با حضور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس در سطح کشور، افتتاح شد.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، از آمادگی استان در راستای بازگشایی استان و نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت به عنوان زنگ آغاز سال تحصیلی در اول مهرماه خبر داد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان کرمانشاه سال گذشته، در شاخص‌های بسیاری رتبه اول و برتر کشور را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه رویکرد اصلی سال تحصیلی جدید را تربیتی عنوان کرد و افزود: رویکرد تربیتی تحقق شعار «همه یکصدا، ایران قوی» و «مدرسه قوی ، ایران قوی» در قالب مدرسه محوری با جلسات پرسش و پاسخ و گفت‌وگو و به صورت اثرگذار بر تربیت دانش‌آموزان در راستای معرفی دستاوردهای نظام با برگزاری اردوهای راهیان نور و علم و پیشرفت با سپردن نقش‌سپاری به آن‌ها در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تاکنون ۹۳ پروژه و فضای آموزشی با ۴۱۱ کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۵ پروژه با ۱۰۰ کلاس درس آماده بهره‌برداری است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501480

مهمترین اخبار ایران و جهان: