نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 15:47

جشن میلاد رسول بستری برای استحکام وحدت مسلمانان است

امام جمعه سنندج گفت: جشن‌های میلاد رسول بستری برای استحکام وحدت مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: عشق و ارادت مردم کردستان به پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت مثال‌زدنی است.

به گفته وی، مردم کردستان با شرکت پرشور در جشن‌های ولادت پیامبر اکرم(ص)، محبت‌ و ارادت خود را به پیامبر ختمی مرتبه نشان دادند.

وی عنوان کرد: برگزاری جشن‌های میلاد نبی مکرم اسلام موجب جذب افرادی می‌شود که حتی اعتقادی به دین و مسائل دینی ندارند.

وی با اشاره به اینکه جشن‌های ولادت پیامبر(ص) و مولودی‌خوانی با جدیت برگزار شود عنوان کرد: برگزاری این دست برنامه‌ها سراسر برکت است و موجب وحدت بیشتر مردم و تقویت دین در جامعه می‌شود.

ماموستا رستمی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیاز به تبیین دین اسلام و ویژگی‌های آن داریم گفت: پیامبر(ص) برترین آفریده خداست و باید از اخلاق و رفتار ایشان برای داشتن زندگی سالم و پربرکت، الگو بگیریم.

وی در ادامه از وقف هم به عنوان حسنه همیشه جاری نام برد و گفت:  وقف مال در راه خدمت به فقرا و نیازمندان، سرمایه و حسنه جاری است که برکات آن حتی بعد از مرگ هم به انسان می‌رسد.

به گفته امام جمعه سنندج، خداوند ذره‌ای از رفتار خوب و بد انسان را بدون پاداش و جزا نمی‌گذارد و وقف از اعمالی است که نزد خداوند تبارک و اعالی دارای اجر و پاداش است، 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519436

مهمترین اخبار ایران و جهان: