نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 09:42

بهره‌برداری ۴۰۴۰ پروژه بهداشتی در دولت سیزدهم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۱۵ هزار و ۹۱۰ طرح عمرانی در سطح کشور در حوزه سلامت خبر داد و گفت: ۴ هزار و ۴۰ پروژه بهداشتی در دولت سیزدهم اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بهروز رحیمی صبح امروز در دیدار با استاندار همدان با بیان اینکه از حمایت همیشگی استاندار از حوزه سلامت استان قدردان هستیم اظهار کرد: در حوزه سلامت ۱۵ هزار و ۹۱۰ طرح عمرانی در سطح کشور فعال است، چند بیمارستان کلان که برخی از آنها در تمام دوران انقلاب بی‌نظیر بوده‌اند

وی با اشاره به اینکه بیمارستان حضرت مهدی(عج)، ولی‌عصر و ... از جمله این کلان پروژه‌هاست افزود:  ۴ هزار و ۴۰ پروژه بهداشتی از مهر ۱۴۰۱ آغاز شد به نحوی که تعداد بسیاری از آنها به پایان رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: توجه به زیرساخت‌های حوزه سلامت، توأم با آموزشی و دیگر بخش‌ها بوده از جمله کلاس‌های آموزشی که در استان البرز افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: در زمان کرونا بیش از ۵۰ هزار بستری و گاهی روزانه تا ۷۰۰ نفر فوتی داشتیم اما این مهم کمتر گفته می‌شود و اطلاع‌رسانی صورت نمی‌گیرد در حالی که باید پمپاژ امید در جامعه با تبیین همین دستاوردها مطرح شود.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌های استان در این خصوص تاثیرگذار هستند، مصاحبه و تبیین این موارد در رسانه لازم است یادآور شد: همدان در حوزه سلامت، قطب محسوب می‌شود و حرف برای گفتن دارد.

وی با اشاره به اینکه همه خدمات نظام سلامت را می‌توان در قالب تاریخ شفاهی تبیین کرد متذکر شد: دو، سه پروژه بزرگ در همدان در حال رقم خوردن است، بیمارستان اکباتان پروژه بزرگی است که آورده مالی فراوان برای استان خواهد داشت و  برای همدان برند خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: مرکز جامع سرطان از یک پروژه ۸۰۰ متری به ۲۶ هزار متر مربع رسید به طوری که مسؤولان دانشگاه شجاعت بیشتری به خرج دادند و این پروژه را توسعه دادند.

پایان پیام/89026

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474636

مهمترین اخبار ایران و جهان: