نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 12:23

نرخ سرویس مدارس در شهرکرد ۴۵ درصد افزایش یافت

شهرکرد_رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: براساس تصویب کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش نرخ سرویس مدارس در شهرکرد ۴۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد میرزائیان با اشاره به اینکه ۲۲ شرکت فعال پروانه بهره برداری اخذ کرده‌اند، اظهار داشت: در کارگروه ماده ۱۸ آموزش پرورش نرخ نامه جدید کرایه‌های سرویس مدارس تعیین که نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: نرخ کرایه سواری در محدوده ناحیه یک شهرکرد از کوی شهرداری تا خیابان ۱۲ محرم و در ناحیه دو از خیابان ۱۲ محرم تا میدان حضرت قمربنی هاشم (ع) ۴۵۰ هزارتومان و نرخ کرایه مینی‌بوس ۳۰۰ هزار تومان و در محدوده میرآباد شرقی و غربی نرخ سواری ۴۰۰ هزارتومان و مینی‌بوس ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: در محدوده منظریه و چالشتر نرخ سواری ۴۰۰ هزارتومان و مینی‌بوس ۳۰۰ هزارتومان می‌باشد. میرزائیان ادامه داد: از منطقه یک شهرکرد به منطقه دو و بلعکس نرخ سرویس سواری ۵۰۰ هزار تومان و مینی‌بوس ۳۳۰ هزارتومان، همچنین از منطقه یک به میرآباد غربی و بلعکس نرخ سواری ۵۰۰ هزار تومان و نرخ مینی‌بوس ۳۶۰ هزارتومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه از منطقه یک به میرآباد شرقی و بلعکس ۵۲۵ سواری و ۳۸۰ مینی‌بوس می‌باشد، گفت: از منطقه یک به منظریه و بلعکس ۵۵۰ برای سواری و ۴۰۰ برای مینی‌بوس مصوب شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد تصریح کرد: همچنین از منطقه دو به میرآباد شرقی و بلعکس سواری ۵۰۰ و مینی‌بوس ۳۶۰ هزار تومان، از منطقه دو به میرآباد غربی و بلعکس برای سواری ۵۲۵ و برای مینی‌بوس ۳۸۰ هزار تومان، از منطقه دو به منظریه و بلعکس سواری ۵۵۰ و برای مینی‌بوس ۳۶۰ هزار تومان به تصویب رسیده است.

میرزائیان خاطرنشان کرد: نرخ سرویس سواری مدارس تیزهوشان به منظریه و بلعکس ۴۲۵، به میرآباد شرقی و بلعکس ۵۰۰ هزار تومان، به میرآباد غربی ۵۳۰ هزار تومان، به منطقه دو و بلعکس ۵۵۰ هزار تومان، به منطقه یک و بلعکس ۵۸۰ و به چالشتر و بلعکس ۶۰۰ هزار تومان مصوب شده است.

وی با اشاره به نرخ مینی‌بوس از مدرسه تیزهوشان گفت: به منظریه و بلعکس ۳۲۵ هزار تومان، به میرآباد شرقی و بلعکس ۳۵۰ هزار تومان، به میرآباد غربی و بلعکس ۳۷۰ هزار تومان، به منطقه دو و بلعکس ۳۸۰ هزار تومان، به منطقه یک و بلعکس ۴۰۰ هزار تومان و برای چالشتر ۴۳۰ هزار تومان می‌باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474880

مهمترین اخبار ایران و جهان: