نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 08:52

سردار بهدانی فرد:‌ دستگیری لیدرهای ایجاد ناامنی طی عملیات اطلاعاتی در یزد

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان دو نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی را که از طریق ایجاد جنجال و هیاهو در نظم عمومی اخلال می کردند را دستگیر کردند.

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان با بیان این‌که امنیت عمومی جامعه خط قرمز پلیس است، اظهار کرد‌: با توجه به دریافت نیابت قضائی صادره از شهرستان مهریز جهت دستگیری دو نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شهرستان یزد شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی، هر دو نفر  را در یک عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد گفت: متهمان با ایجاد اخلال در نظم عمومی از طریق جنجال و هیاهو، مشارکت در نزاع دسته جمعی، مشارکت در تخریب پنج خودرو، مشارکت در سرقت خودرو برای عموم ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت می‌کرند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.  

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که در این استان با برخوردهای مقتدرانه پلیس با اراذل و اوباش و قانون شکنان و حمایت قضات از ماموران انتظامی، مجالی برای جولان مجرمان وجود ندارد خاطرنشان کرد: دستگیری این متهم توسط پلیس امنیت عمومی استان خشنودی مردم از عملکرد پلیس یزد را به همراه داشت.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 944936

مهمترین اخبار ایران و جهان: