نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 18:32

آغاز دومین طرح کنترل تاخیر در مبدا ناوگان اتوبوسی در خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل راهداری خراسان شمالی از آغاز دومین طرح کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان اتوبوسی در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز دومین طرح کنترل تأخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان اتوبوسی خبر داد و اظهار داشت: این طرح از امروز، ۱۰ دی، در تمامی پایانه‌های عمومی مسافری و پایانه‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل آغاز شد و تا شانزدهم ماه جاری ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: طرح کنترل تأخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان اتوبوسی به دلیل تماس‌ها و گزارش‌های مکرر مسافران ناوگان عمومی اتوبوسی مبنی بر تأخیر زیاد این ناوگان در مبدا و حین سفر اجرا می‌شود.

وی گفت: طرح مذکور در چارچوب نظارت بر اجرای تبصره یک و دو ماده ۶ ضوابط حمل و نقل مسافر و بند ۶ منشور حقوق مسافر در پایانه‌های عمومی و نیز اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل در تمام استان‌ها اجرا می‌شود.

مشتری گفت: به تخلفات مکشوفه در بازدید همکاران این اداره کل و همچنین شکایت‌هایی که از سوی مسافران به ثبت می‌رسد در کمیسیون‌های فوق العاده تخلفات رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی ادامه داد: کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان در مبدا و هنگام سفر مراتب را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 946236

مهمترین اخبار ایران و جهان: