نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 16:37

حماسه 9 دی تجلی بیعت امام و امت بود

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی تجلی بیعت امام و امت بود، گفت: در مقابل فتنه باید روشنگری کرد و این کار همه امت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بروجن با اشاره به اینکه حماسه 9 دی تجلی بیعت امام و امت بود، گفت: در مقابل فتنه باید روشنگری کرد و این کار همه امت است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از خواص در زمان فتنه به خاطر مصلحت‌اندیشی سکوت را ترجیح می‌دهند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) برای تبیین به مسجد رفت و در مقابل بزرگان اسلام که سکوت کرده بودند ایستاد و خطبه خواند و کار ایشان تبیین و روشگری از ولی خود بود.

جعفری اضافه کرد: پیام 9 دی این است که باید به موقع در صحنه حاضر شد و در مقابل تزویر دشمن روشنگری و تبیین کرد.

مدیران ناکارآمد باید از صحنه مدیریتی کشور کنار گذاشته شوند

وی با اشاره به اینکه به یاری خداوند ما از این گردنه سخت مشکلات عبور خواهیم کرد، گفت: مدیران ناکارآمد باید از صحنه مدیریتی کشور کنار گذاشته شوند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: تیم مدیریت کشور باید کارآمد باشد و آدم‌های خوب اما بی‌عرضه نباید مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه ما از دشمن جز دشمنی‌کردن انتظار نداریم، اضافه کرد: بخشی از مشکلات کشور مربوط به اقدامات دشمن است اما بخشی دیگر مربوط به داخل کشور و وضعیت مدیریت است و در این راستا اصلاحاتی شروع شده است و به زودی از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد چرا که ایران اسلامی را ما باید بسازیم و کسی قرار نیست از بیرون به ما کمک کند.

پایان پیام/68024

منبع: فارس
شناسه خبر: 944136

مهمترین اخبار ایران و جهان: