نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 14:00

روایت یک کسب و کار خانوادگی در «خاص باشید»

برنامه «خاص باشید» جمعه ها ساعت ۱۶ از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه رادیویی ایران، متین السادات فیروزی تهیه کننده برنامه «خاص باشید» بیان کرد: این برنامه در حوزه معرفی کارآفرینان موفق ایرانی و کسب و کارهای نوپا و شغل های خلاقانه است که جمعه ها ساعت ۱۶ از رادیو ایران پخش می شود.

وی افزود: در برنامه «خاص باشید» جمعه شانزدهم دی به مناسبت بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی که در هفته جاری برگزار شد، با محمود فراهانی تولید کننده لوستر و لوازم تزئینی گفتگو خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ۸۰ سال از قدمت صنعت لوستر سازی در ایران می‌گذرد، تلاش تولیدکنندگان این صنعت باعث شده که ایران جزو پنج کشور برتر تولید کننده لوستر قرار گیرد. لوستر ایران حاصل ذائقه و هنر ایرانی است که با ظریف کاری خاص تصاویر بدیع و سرشار از نور و رنگ را به تصویر می کشد.

فیروزی بیان کرد: فراهانی به نمایندگی از یک کسب و کار خانوادگی که از دهه ۴۰ به همت پدرش ایجاد شده بود و اکنون همراه با برادرانش مدیریت آن را بر عهده دارد، در برنامه این هفته از تجربه کارآفرینی برای حدود ۱۵۰ نفر، با تولید بیش از ۵۰۰ نمونه لوستر می گوید.

این تهیه کننده رادیویی در پایان یادآور شد: «خاص باشید» مستند گزارشی است برای معرفی کارآفرینان خوش فکر کشورمان که هر هفته، تینا میرکریمی گزارشگر برنامه به محل کار یکی از کارآفرینان موفق می رود و از آنها درباره راز و رمزهای کسب و کارشان، اطلاعاتی کسب می کند.

«خاص باشید» را جمعه ها ساعت ۱۶ از رادیو ایران بشنوید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 958336

مهمترین اخبار ایران و جهان: