نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 11:23

بانوان هنرمند اصفهانی ۴۰اثر در جشنواره ملی «مشق مادر»کتابت کردند

اصفهان- کارشناس حوزه هنری اصفهان گفت: بانوان هنرمند اصفهانی حدود ۴۰ قطعه القاب منتسب به حضرت زهرا (س) را در جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس «مشق مادر» کتابت کردند.

آزاده کوفی‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس با عنوان «مشق مادر» از سوی حوزه هنری و اداره کل ارشاد استان قزوین برنامه‌ریزی شده بود، اظهار داشت: این رویداد به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) روز جمعه ۲۳ دی همزمان با سراسر کشور در اصفهان نیز برگزار شد.

وی اقبال بانوان هنرمند اصفهانی را از این جشنواره خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به ولادت حضرت زهرا (س)، تکریم مقام زن و بانوی دو عالم از اهداف برگزاری این رویداد بود.

کارشناس حوزه هنری اصفهان خاطرنشان کرد: بانوان هنرمند اصفهانی در این جشنواره ۴۰ قطعه القاب منتسب به حضرت زهرا (س) و همچنین آیات و اشعار فاطمی را در دو رشته شکسته و شکسته نستعلیق کتابت کردند.

کوفی‌گر اضافه کرد: آثار تولید شده در حوزه هنری اصفهان امروز برای داوری به دبیرخانه جشنواره در استان قزوین ارسال می‌شود و قرار است روز دوشنبه ۲۶ دی آثار توسط اساتید پیشکسوت برجسته ملی داوری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 975736

مهمترین اخبار ایران و جهان: