نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 23:49

سازندگان گروه های تروریستی سپاه را متهم به تروریست بودن می کنند

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: به وجود آورندگان گروه تروریستی داعش به سپاه که نابود کننده داعش است اتهام تروریست می زنند و این اتفاق عجیبی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر شنبه در دیدار با شورای تامین استان قزوین اقدام پارلمان اروپا در معرفی کردن سپاه پاسداران به عنوان تروریست را حماقت دانسته و اظهار کرد: انباشتگی شکست های اروپا در برابر ملت ایران انها را وادار به این حرکت کرد.

وی افزود: تعدد شکست ها و ناکامی های دشمن در برابر ملت ایران باعث شده تا دشمن از هر روزنه ای برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: سپاه نه تنها این اقدام پارلمان اروپا را جدی نمی گیرد بلکه با مغتنم دانستن این فرصت تاریخ سیاه اروپا در اقدامات تروریستی را برای دنیا بازگو خواهد کرد.

وی عنوان کرد: کشورهایی که دارای دو جنگ چهانی با بیش از ۷۵ میلیون کشته هستند امروز دیگران را به تروریست بودن متهم میکنند.

رفیعی اضافه کرد: امریکا در ۲۰۰ سال گذشته در ۶۰ کشور دنیا کودتا کرده و نتیجه اقدامات نظامی آنها ۸ میلیون کشته است که یک نمونه آن درا در ژاپن می بینیم.

وی بیان کرد: به وجود آورندگان گروه تروریستی داعش به سپاه که نابود کننده داعش است اتهام تروریست می زنند و این اتفاق عجیبی نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: رئیس جمهور سابق امریکا به طور رسمی از صدور دستور ترور کسی مثل شهید سلیمانی خبر می دهد و حال دیگران را محکوم به تروریست می کنند.

وی در پایان یادآور شد: هرکسی که نمی خوابد تا مردم در آرامش باشند پاسدار و عضوی از سپاه است و نباید خود را جدای از سپاه بداند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1003680

مهمترین اخبار ایران و جهان: