نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 22:06

لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ/ دانش‌آموزان نخبه و موفق در اردبیل حمایت می‌شوند

فرماندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ گامی موثر در مسیر توسعه است که باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماداعجازی شامگاه امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ گامی موثر در مسیر توسعه است که باید تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط توجه ویژه به این حوزه داشته باشند. 

وی به تقویت کلاس هنر، قرآن و ورزش در مدارس به‌ویژه در دهه فجر تاکید کرد و افزود: این کلاس‌ها علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی هم می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

فرماندار اردبیل ضمن گرامیداشت دهه فجر، تصریح کرد: به‌مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، عکاسی و جشنواره‌ها و همایش‌ها با محوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌ها باید در راستای ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان و فعال‌سازی هرچه بهتر حوزه پرورشی مدارس، دشمن شناسی و تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب‌های مختلف به ویژه هنر و تبین جایگاه و فرهنگ ایثار و شهادت و حجاب باشد تا خروجی و تاثیر عملی در بین دانش‌آموزان داشته باشد.

فرماندار اردبیل در ادامه با بیان اینکه از دانش‌آموزان نخبه و موفق در اردبیل حمایت می‌شود، گفت: دانش‌آموزان نخبه و موفق در عرصه‌های مختلف در شهرستان حمایت می‌شوند تا بتوانند بدون دغدغه در عرصه‌های مختلف برای منطقه و کشور افتخار آفرینی کنند.

در این جلسه از دانش‌آموزان  «عرفان محرمی» قهرمان ووشوی جهان و «علی قهرمانی» که در مسابقات مسابقات فوتسال جهان همراه با تیم ملی قهرمان شده بود، تجلیل و قدردانی شد.

پایان پیام/3727/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1003536

مهمترین اخبار ایران و جهان: