نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 09:29

برنامه فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فجر در کرمانشاه+ جدول

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: فیلم‌های جشنواره فجردر سینماهای آزادی، فرهنگ و بیستون کرمانشاه در دو سانس ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۰ و ۳۰ دقیقه اکران خواهد شد

علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: چهل‌ویکیمین جشنواره فیلم فجر از  امروز، هفدهم تا بیست‌وسوم بهمن‌ماه به مدت ۷ روز در سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون شهر کرمانشاه اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: فیلم جشنواره فجر در استان کرمانشاه در دو سانس ساعت  ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۰ و ۳۰ دقیقه اکران خواهد شد.

وی با اشاره به جدول نمایش فیلم‌های جشنواره  در سینماها آزادی، فرهنگ و بیستون، اضافه کرد: «وابل»، «اتاقک گلی»، «شماره ۱۰»، «سرهنگ ثریا»، «گلهای باوارده»، «بعد از رفتن»، «هوک»، «جنگل پرتقال»، «هفت بهار نارنج»، «یادگار جنوب»، «پرونده باز است»، «آه سرد»، «عطر آلود»، «چرا گریه نمی‌کنی»، «کاپیتان»، «هایپاور»، «روایت ناتمام سیما» و «آنها مرا دوست داشتند» که در استان اکران می‌شود.

وی یادآور شد: در این دوره بلیت فروشی فقط در بستر اینترنتی بوده و به هیچ وجه امکان فروش حضوری وجود ندارد و هنردوستان جهت تهیه بلیت باید به سایت گیشه ۷ مراجعه فرمایند.

صفدری با دعوت از عموم مردم استان، فرهیختگان، هنرمندان، اصحاب رسانه و علاقمندان به صنعت فیلم و سینما جهت شرکت در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم های جشنواره، گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر امروز، دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در سینما آزادی برگزار می‌شود و پس از آن فیلم سینمایی «بعد از رفتن» ساخته رضا نجاتی به نمایش در خواهد آمد که حضور در این مراسم به همراه پخش فیلم برای مردم استان آزاد و رایگان است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1021780

مهمترین اخبار ایران و جهان: