نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 10:28

سومین تونل نوری هارمونیک کشور در قیدار راه‌اندازی شد

شهردار شهر قیدار با اشاره به نصب ۲ تونل نوری در بوستان‌های این شهر گفت: تونل نوری نصب شده در پارک ملت قیدار، پس از اصفهان و تهران، سومین تونل نوری کشور است.

 سیدمصطفی موسوی، شهر شهر قیدار، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، توجه به پروژه‌های روشنایی معابر و بوستان‌ها را از دغدغه‌های شهرداری قیدار در راستای تحقق شعار «قیدار؛ شهر نشاط و زندگی» اعلام کرد و اظهار داشت: زیر ساخت‌ها و تاسیسات شهری از اجزای مهم هر شهر محسوب می‌شوند و در شهرهای گسترده امروزی به عنوان شریان‌های حیاتی شهر شناخته می‌شوند.
شهردار قیدار اضافه کرد: امروزه زیرساخت‌ها و تاسیسات به عنوان پایه و ستون در فرایند توسعه شهرها و ایجاد شهرهای جدید مطرح بوده و در صورت استفاده بهینه از آن می‌توان توسعه شهرها را در ابعاد مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی، کالبدی و از همه مهم تر زیست محیطی داشته باشیم در همین راستا اتخاذ یک رویکرد مناسب برای توسعه و بهبود زیرساخت‌ها و سیستم خدمات رسانی شهری که همسو با هریک از مولفه های توسعه پایدار است، ضروری است.
وی احداث تونل مشترک تاسیسات شهری اقدامی در راستای توسعه پایدار شهری عنوان کرد و گفت: تونل نوری هارمونیک نصب شده در پارک ملت (پارک شهر) قیدار که مورد استقبال مردم واقع شده است، پس از تهران و اصفهان، سومین تونل نوری کشور می‌باشد.
موسوی میزان اعتبار هزینه شده برای نصب و ایجاد تونل‌های نوری، المان‌های نوری و روشنایی‌های اجرا شده را حدود ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود اقدامات مربوط به زیباسازی و نورپردازی شهرداری از مطالبات جدی شهروندان است و تاثیر بسزایی در ایجاد نشاط اجتماعی دارد.
انتهای پیام/73021

منبع: فارس
شناسه خبر: 1019536

مهمترین اخبار ایران و جهان: