نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 15:46

عملیات روانی دشمن باید خنثی سازی شود

شهرکرد_ مدیرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات روانی دشمن باید توسط روابط عمومی ها خنثی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران مرادی پیش از ظهر امروز شنبه، در جلسه هماهنگی روابط عمومی‌ها به جهت برنامه‌ریزی اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کمیته‌های ۹ گانه که قرار است شکل بگیرد، با توجه به اهمیت ایام‌الله دهه‌فجر تشکیل و به‌خوبی ظهور و بروز داشته باشد.

وی افزود: در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری، استاندار درخصوص تقویت روابط عمومی ادارات به‌صورت ویژه به مدیران تذکر داده است.

مدیرکل حوزه استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وظیفه ما این است که در ایام‌الله دهه‌فجر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم به سمع و نظر مردم برسد.

مرادی عنوان کرد: خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن و تلاش وی برای ایجاد شبهه توسط روابط عمومی‌ها می‌تواند انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: شاهدیم در فضای مجازی چگونه علیه دستاوردهای نظام و انقلاب می‌تازند در حالی که تلاش می‌کنند نیمه پُر لیوان و اقدامات خوبی که انجام گرفته را کم‌رنگ و یا حتی بی‌رنگ کنند.

مدیرکل حوزه استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در دهه‌فجر امسال پروژه‌های زیادی افتتاح خواهد شد و اطلاع‌رسانی درخصوص این طرح‌ها می‌تواند عامل امیدآفرینی در میان مردم باشد.

مرادی بیان کرد: تشریح خدمات و دستاوردهای ۱۶ ماهه دولت سیزدهم از دیگر وظایف مجموعه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها و خبرگزاری‌ها کمک کنند تا فضای آرامش در جامعه حکم فرما شود.

مدیرکل حوزه استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مسجد مطالبه‌گر و مسؤول پاسخگو ازجمله برنامه‌هایی است که توسط بسیج قرار است اجرا شود و روابط عمومی‌ها برای اجرای این مهم هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 988480

مهمترین اخبار ایران و جهان: