نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 20:01

شهید سلیمانی برای رسیدن به شهادت بی قرار بود

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دلها، گفت: شهید سلیمانی برای رسیدن به شهادت بی قرار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و تجلیل از بانوان فاطمی که در تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: محبان اهل بیت (ع) در راه ظهور امام زمان (عج) بی قرار هستند و برای رسیدن به امام زمان (عج) منتظر هستند تا به محضر امام زمان خود برسند.

وی افزود: یکی از افرادی که برای رسیدن به امام زمان (عج) تلاش می‌کردند و در بیابان‌ها در راه خدا جهاد می‌کردند، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهید سلیمانی در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان به دنبال جهاد در راه خدا و شهادت بود که برای رسیدن به آن تلاش بسیار کرد و به معنای واقعی برای شهادت بی قراری می‌کردند و تصویر گریه‌های ایشان در حرم امام رضا (ع) قابل مشاهده بود.

احمدی با اشاره به اینکه اولین مدافع ولایت حضرت زهرا (س) بوده است، بیان کرد: امروز جمعی از بانوان فاطمی، مادران شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل خواهند شد که در هشت سال دفاع مقدس با راهی کردن فرزندان خود به جبهه‌ها زمینه ساز پیروزی نظام اسلامی شدند و خود نیز در پشت جبهه از رزمندگان پشتیبانی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز همچنین از کتاب «هلیسان» رونمایی می‌شود، عنوان کرد: «هلیسان» مجموعه اشعار کردی در وصف شهید سلیمانی است که به همت مرحوم دکتر مسلم مقدسی گردآوری شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950880

مهمترین اخبار ایران و جهان: