نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 17:24

فردا ترددکامیونها از محور پاتاوه-دهدشت تا روزپنجشنبه ممنوع است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد کامیون‌ها و وسایل سنگین از محور پاتاوه به دهدشت از فردا چهارشنبه تا روز پنجشنبه ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدزاده ظهر سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان افزود: پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی پیش رو بیش از ۱۰۰ میلی‌متر باران در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های مدیران طی این مدت لغو و مدیران عضو ستاد مدیریت بحران تا عادی شدن شرایط در محل کار حضور داشته باشند و تلفن‌های آنها در دسترس باشد، گفت: بارش‌ها از بعد از ظهر چهارشنبه آغاز و تا اوایل صبح روز جمعه ادامه دارد.

احمد زاده افزود: دستگاه‌های خدمات رسان تا پایان سامانه بارشی در آماده باش کامل باشند و مردم نیز در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ستاد بحران مکان‌هایی برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و مسافران اختصاص دهد، گفت: احتمال بارش برف در شهرستان‌های سردسیری مارگون، دنا و یاسوج و همچنین بارش برف در محورهای یاسوج-شیراز، یاسوج-اقلید، یاسوج-بابامیدان و یاسوج به طرف اصفهان و جاده‌های روستایی و عشایری وجود دارد.

استاندار اظهار داشت: راهداری و سایر دستگاه‌های خدمات رسان برای امدادرسانی به مسافران و رانندگان در محورها حضور داشته باشند و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مخازن و جایگاه‌های سوخت را بررسی کنند تا دچار کمبود سوخت در این جایگاه‌ها نشویم.

احمد زاده تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی توزیع نفت سفید در روستاهای فاقد گاز را قبل از آغاز فصل سرما انجام دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952836

مهمترین اخبار ایران و جهان: