نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 17:12

جان فدا| فعال دانشجویی: جبهه مقاومت انسجام فعلی را مدیون حاج قاسم است

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: جبهه مقاومت انسجام فعلی در یمن،عراق،سوریه،پاکستان و افغانستان که بصورت یکپارچه به مقابله با دشمن می‌پردازند را مدیون حاج قاسم است.

عرفان دستجردی عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: یاد سردار سلیمانی داغی است که هرگز سرد نمی شود، سحرگاه تلخ ۱۳ دی داغی است که تا ابد در دل مردم ایران سرد نمی‌شود و این لکه ی ننگین تا ابد بر پیشانی استکبار جهانی خواهد ماند.

وی افزود: سردار سلیمانی شخصی بود که علم مقاومت را در منطقه برپا کرد. جبهه مقاومت انسجام فعلی در یمن، عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان که بصورت یکپارچه و متحد به مقابله با دشمن میپردازند را مدیون حاج قاسم است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: امروز مردم منطقه باید بدانند و آگاه باشند که حاج قاسم نقش راهبردی در تشکیل محور مقاومت داشتند و آرامش و امنیت فعلی منطقه ، نتیجه رشادت ها و دلیری های حاج قاسم و یارانش است.

 دستجردی ادامه داد: سردار دل‌ها برای همه مردم منطقه امنیت ساز و موجب ایجاد آرامش بود به همین دلیل است که امروز سید الشهدای مقاومت از محبوبیت بالایی در بین مردم بویژه مسلمانان برخوردار است.

عضو شورای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان گفت: سکوت مجامع بین المللی در پی حادثه ترور سردار عزیز ما تا ابد لکه ننگینی بر پیشانی سازمان های حقوق بشر و صلح جهانی خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 948136

مهمترین اخبار ایران و جهان: