نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 15:05

۴۱۰ پروژه عمرانی در مازندران آماده افتتاح است

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان این که سه هزار پروژه در سطح استان فعال است، گفت: ۴۱۰ پروژه با دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آستانه افتتاح هستند.

فرج الله فتح الله پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف از محل اعتبارات ملی و استانی گفت: ۶۷ پروژه ملی در استان در دست اجرا است که سد گلورد و زهکشی، سد هراز، پروژه‌های آبرسانی از جمله آن است.

وی پروژه‌های راهسازی، طرح‌های بیمارستانی، آموزش عالی و غیره را از دیگر طرح‌ها بیان کرد و گفت: در سطح استان سه هزار پروژه استانی فعال بوده که طبق اولویت و سیاست‌های دولت سیزدهم در دست اجرا است.

وی تکمیل پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا را از اولویت‌های دولت بیان کرد و گفت: در سفر سال قبل دولت به استان، طرح‌های پیشران استان مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

فتح الله پور ادامه داد: بسیاری از پروژه‌هایی که در استان وجود دارد توسط بخش خصوصی و بهره گیری از تسهیلات بانکی در حال انجام است و براساس اطلاعات کسب شده، ۴۱۰ پروژه با اعتبار دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان قابلیت افتتاح دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: همچنین پروژه‌های ملی نظیر بیمارستان قائمشهر نیز در مرحله افتتاح قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012980

مهمترین اخبار ایران و جهان: